5 knih o PR a marketingu, které byste si měli přečíst
Podívejte se na naše knižní tipy, které přináší osvědčené rady od těch nejpovolanějších ze světového marketingu a PR.
Podívejte se na naše knižní tipy, které přináší osvědčené rady od těch nejpovolanějších ze světového marketingu a PR.
V současné době online marketingu sociální sítě představují jeden z nejpodstatnějších komunikačních kanálů. Oproti klasickým formátům jsou dynamické, variabilní a neustále přináší nové, zajímavé možnosti. S velkým potenciálem ale přichází velká výzva a je jen na vás, jak se jí zhostíte. Překročte hranice běžného postování a plánování, začněte účelně generovat leady, rozšiřte klientelu a výrazně zlepšete postavení vaší značky na trhu. V následujících tipech vám poradíme, jak na to!
Zjistěte, jak můžou monitoring médií a analýzy odhalit klíčové informace o tržních trendech a strategických krocích vaší konkurence.
Zjistěte, jak vytvořit účinnou tiskovou zprávu pro rok 2024: od formátu přes distribuci až po medialisty.
Sociální sítě ovlivňují náš každodenní život. Utváří se na nich, co si myslíme, o čem mluvíme, a jaké informaci dáme význam. Uživatelé se přetahují o followery, porovnávají se dle počtu lajků, komentářů a sdílení. Jaké příležitosti a nástrahy na vás čekají v online prostoru?
Důležitým nástrojem při komunikaci s médii je tisková zpráva. Někteří novináři jich denně obdrží i několik desítek, nakonec ale vydají jen jednu, nebo také žádnou. Jak zvýšit šanci, že si všimnou vašeho textu a v nejlepším případě jej také publikují? Není to nic těžkého, stačí se držet následujících pravidel.
75 % populace si podle výzkumu agentury Ipsos myslí, že společenská odpovědnost firem je stále důležitější téma. Jak ale uchopit CSR v hazardním průmyslu a jak jej správně komunikovat veřejnosti?