Mediaboard kupuje SocialWatch – nejširší databázi zdrojů ze sociálních sítí
Mediaboard, nejobsáhlejší služba pro real-time monitoring médií a sociálních sítí, dále rozšiřuje svou nabídku služeb díky koupi řešení SocialWatch. Mediaboard tímto krokem získává nejširší databázi zdrojů ze sociálních sítí včetně pokročilých možností měření a analýz a zároveň zvětšuje své klientské portfolio. Koupě SocialWatch navazuje na nedávné představení služby Social Mediaboard, která nabízí komplexní monitoring aktivit uživatelů sociálních sítí, a potvrzuje pozici Mediaboard jako jedničky na českém trhu monitoringu tradičních a digitálních médií.
Monitoring sociálních sítí se stává pro komunikaci značek napříč trhem klíčovým. Mediaboard nyní svým uživatelům nabídne jak pokročilý real-time monitoring, tak i databázi stovek milionů archivních internetových článků, komentářů a příspěvků ze sociálních sítí Twitter, Facebook a Instagram.
„Jako technologická firma stavíme především na práci s daty, kdy je důležitý nejen samotný monitoring, ale především následná analýza. Díky SocialWatch můžeme využít kromě obsáhlé databáze zdrojů také celou řadu pokročilých nástrojů a technologií a přinést našim klientům komplexní obraz jejich značky ve virtuálním prostoru, s nímž mohou dále pracovat,“
doplňuje Tomáš Berger, CEO Mediaboard.
Společnost Dataweps, která se věnuje monitoringu online dat již téměř deset let, se nyní bude soustředit pouze na segment e-commerce, kde je naprostou jedničkou na poli cenového monitoringu a automatického bidování. Mezi její klienty patří eshopy jako Alza, Mall, Datart nebo Philips.
„Naší misí je automatizovat manuální práci a naším cílem je poskytovat prvotřídní služby velkým e-shopům a výrobcům, jejichž produkty se prodávají online. Proto jsme se nyní rozhodli se úzce zaměřit na e-commerce,“ říká Honza Mayer, CEO Dataweps.
Mediaboard je český technologický startup, který vznikl v roce 2015 s cílem poskytnout českému PR prostředí moderní nástroje pro analýzu a práci s daty. Letos se Mediaboard již podruhé dostala mezi padesátku nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě a získala ocenění Deloitte Technology Fast 50. Nabízí široké portfolio komplexních monitorovacích a analytických služeb, které neustále rozšiřuje o nové funkcionality. Pokročilé nástroje real-time monitoringu umožňují komplexní analýzy výstupů, e-mailové reporty, přehledné statistiky i monitoring sociálních sítí. Služeb Mediaboardu využívá řada významných společností, mezi něž patří Transparency International, CzechInvest, Sazka, Siemens, Rohlik.cz, Ministerstvo dopravy ČR, OMV Česká republika i mnoho dalších firem, které chtějí efektivně komunikovat a vnímat informace v širším kontextu.